- Drevo
Základným materiálom našich prvkov je kvalitné smrekové drevo. Drevené časti kruhového prierezu vznikajú frézovaním a brúsením mimostredových smrekových hranolov získaných pozdĺžnym štvrtením najkvalitnejšej, starostlivo vybranej smrekovej guľatiny. Výsledkom je masívny konštrukčný materiál o priemeru 140 mm (160 mm, 120 mm) s minimálnou tendenciou praskania. Ostatné drevené časti tvoria škandinávský smrek, zaručujúci pre svoju hustotu potrebnú pevnosť a odolnosť. Niektoré detaily vyžadujú použitie tvrdých drevín (napr. jaseňové tyče pri zábradliach).
Smrekové drevo je ošetrené hĺbkovou impregnáciou wolmanit CX8, schválený ako hygienický nezávadný výrobok s použitím na detské ihriská.
- Oceľ
Kovové komponenty sú najčastejšie z nerezovej ocele (šmýkalky, kolotoče, zariadenia pre hry s vodou, rebriny, hrazdy, požiarné tyče a pod.). Kovové konštrukcie pyramíd sú ošetrené žiarovím zinkovaním. Niektoré farbené kovové doplnky sú práškovo lakované (komaxit). Kotviace prvky sú žiarovo zinkované.
- Laná, siete
Lana sú vyrobené v systéme švédskej firmy POLYFIX z 16 a 18 mm silného lana HERKULES s oceľovým jadrom.
- Plasty
Plasty sú v našom sortimente zastúpený menej, väčšinou v podobe polyetylénu (pružinové hojdačky, spojovacie prvky sietí) alebo laminátu u plastových šmýkaliek.
- HPL
HPL je materiál s výnimočnými vlastnostmi. Odolává všetkým povetrnostním vplivom, nárazom, je farebne stáli dobre se opracovává. Použítý je preto na niektorých strechách, šikmých plochách a sklzoch, hlavne v rámci systému 18+.
- Spojovací materiál
Pozinkované skrutky a nerezové vruty.
- Záruky
120 mesiacov – oceľové kotviace prvky a oceľové konštrukcie zariadení
60 mesiacov – iné než oceľové konštrukcie a všetky časti zariadení okrem nižšie uvedených. U drevených konštrukcií je podmienka kotvenia pomocou oceľových prvkov.
30 mesiacov – drevené výrobky, ktoré sú v trvalom styku s pôdou alebo pieskom ( zariadenia kotvené drevom, prenosné zariadenia, pieskoviská a pod.)
24 mesiacov – farebná povrchová úprava dreva. Povrch tabulí na kreslenie.